De juiste balans tussen middelen en media

Een goedgekeurd concept leidt automatisch tot de volgende stap: de inzet en invulling van middelen en media. Voor de juiste media-inzet werkt Capital Advertising intensief samen met een ervaren mediabureau. Die samenwerking levert onmisbare analyses op. Over de middeleninzet, de gewenste frequentie en het beoogde bereik.

Goed onderbouwde voorstellen

Het mediabureau zet ook een goed onderbouwd financieel voorstel op papier. Om succesvol te onderhandelen met salesmanagers van uitgeverijen, omroepen en buitenreclame-exploitanten is de kruisbestuiving tussen marketing en media dus onmisbaar.

Alle disciplines in huis

De studio van Capital Advertising herbergt alle disciplines die nodig zijn om de gekozen middelen vorm en inhoud te geven. Onze ontwerpers staan hun mannetje voor zowel 2D- als 3D-projecten. Onze ontwerpers tekenen voor een breed scala aan offline en online producties. Van reclamecampagnes tot complete boeken. En van audiovisuele producties tot animaties.

Trots en ambitieus

Capital Advertising is trots op de variatie in klanten. We werken graag voor grote bedrijven als Van Lanschot Bankiers (meer dan 20 jaar) en Heineken. Maar ook voor regionale bedrijven met ambities, zoals Anny van Buul Juweliers en Pulskens Worstenbrood.

Strategie bespreken?

Je bent welkom op Visma - Lease a Bike Service Course