Huisstijl met een uniek karakter

Nieuwe identiteit voor eigenwijs festival

Jazz in Duketown is het grootste gratis openluchtfestival in Nederland. Verspreid over diverse podia in de binnenstad van ‘s-Hertogenbosch trekt het jaarlijks meer dan 150.000 bezoekers. Nationaal en internationaal erkende artiesten betreden de podia in het stadscentrum, waarmee een feestelijke sfeer van diverse jazzstijlen ontstaat.

Het festival omarmt niet alleen jazz, maar ook aanverwante genres zoals soul en funk-georiënteerde jazz. Daarnaast biedt Jazz in Duketown een platform voor nieuwe opkomende bands, waarvan velen later schitteren op diverse festivals. De veelzijdige programmering weerspiegelt dat jazz voor alle leeftijden is.

Eigentijdse huisstijl
Jazz in Duketown is een grensverleggend festival dat de levendigheid en moderniteit van jazz viert. Capital Advertising heeft een gedurfde, eigentijdse huisstijl ontworpen die het unieke karakter van het festival weerspiegelt. Lange tijd (9 jaar) zijn we bovendien met trots een van de hoofdsponsoren van dit muzikale evenement in de Brabantse hoofdstad geweest.

40-104-154-slide

Welk event wil jij van dichtbij meemaken?

Beleef het met ons

Ook in ons portfolio

Nog meer succesverhalen

Schaatser Team Jumbo-Visma

Jumbo-Visma

Bij Capital Sports delen we de passie voor twee van Nederlands geliefde sporten: wielrennen en schaatsen. Al meer dan tien jaar zijn we trots partner van Team Jumbo-Visma. Sinds 2021 zijn we zelfs in hetzelfde pand gevestigd als het wieler- en schaatsteam.

Jongen op fiets met hoodie MIKKY KI.

MIKKY KI.

Vanaf de introductie in 2019 is Capital Advertising actief betrokken bij het kledingmerk MIKKY KI.. Samen met Mikky keken we naar de identiteit en positionering van het merk, om vervolgens via verschillende kanalen te laten zien waar MIKKY KI. voor staat.

Groen dak Waterschap Aa en Maas

Waterschap Aa en Maas

Om zijn groene initiatieven te stimuleren, heeft Waterschap Aa en Maas een nieuwe subsidieregeling in het leven geroepen: de subsidie voor klimaatbestendige maatregelen. Denk aan groene daken, groene gevels en regentonnen.

Juan Manuel Correa Invicta

Invicta & Juan Manuel Correa

In de zomer van 2022 reisden Invicta en Capital Advertising af naar Le Castellet in Frankrijk, waar ze een team van bijna 20 mensen samenbrachten op het Paul Ricard-racecircuit. Onder hen bevond zich Formule 2 coureur Juan Manuel Correa.