Pulskens

Toen Pulskens Worstenbrood ons in de zomer van 2016 belde voor een afspraak over Social Media liep het water ons al in de mond. We zijn namelijk niet alleen liefhebbers van goede campagnes. Ook een worstenbroodje slaan we nooit af.

De verkoop van worstenbroodjes vertoont jaarlijks twee pieken: de één ligt vlak voor Kerst, de ander enkele dagen voor Carnaval. Aan Capital Advertising de schone taak om met een goede communicatieve invulling de worstenbroodjes van Pulskens het gehele jaar onder de aandacht te brengen. Een campagne op Facebook, die telkens wordt geladen door actuele berichten bleek hierbij de sleutel van het succes.

Het aantal fans op facebook groeide in aantal al snel van 400 tot ruim 2.500 en men omarmde de aanpak. Erwin Pulskens, directeur van het ambachtelijke bedrijf, denkt niet dat Social Media een bijdrage leverde aan de stijging van de verkopen. Nee, hij weet het zeker. De krachtige, creatieve aanpak op Facebook heeft ervoor gezorgd dat de worstenbroodjes ook buiten het seizoen top-of-mind zijn. Door inhakers van de WB'tjes blijft de schoorsteen op de bakkerij van dit heerlijke Brabantse seizoensproduct het gehele jaar roken.

 

Ook op zoek naar een lokale aanpak die scoort?

Bij Capital Advertising zijn we altijd op zoek naar leuke nieuwe klanten. En 'leuk' is bij ons geen synoniem voor 'groot budget'. Het gaat om het plezier, waarmee mensen werken. Om de passie die men heeft voor het vak. Die passie hebben wij namelijk ook. De wil om altijd te verbeteren en doelen te bereiken, die haast onmogelijk lijken. Heeft u zo'n doel? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.


Den Bosch

‘s-Hertogenbosch
Rijnstraat 495a
5215 EJ ‘s-Hertogenbosch
Telefoon: 073 613 30 30

Amsterdam

Amsterdam
Barbara Strozzilaan 201
1083 HN Amsterdam
Telefoon: 020 760 48 10