Social media webcare

Proactief imagoschade voorkomen met webcare
Op Social Media wordt veel gezegd en geschreven over uw organisatie of merk. Zowel positief als negatief. Bent u op de hoogte van al die berichten? En welke acties onderneemt u om uw online reputatie in de gaten te houden? Of om imagoschade te voorkomen?

Speciale webcareteams
Met webcare volgt Capital Advertising vragen en klachten van consumenten en klanten op social media, blogs en internetfora. Ons webcareteam plaatst berichten en tweets. We reageren op klachten en insinuaties. En we geven informatie als klanten daarom vragen. Vanzelfsprekend houden we u op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen.

Afspraak maken?

Zet uw reputatie niet (verder) op het spel. Neem Capital Advertising in de arm voor webcare. Interesse? Bel of mail voor een verhelderend gesprek.


Den Bosch

‘s-Hertogenbosch
Rijnstraat 495a
5215 EJ ‘s-Hertogenbosch
Telefoon: 073 613 30 30

Amsterdam

Amsterdam
Barbara Strozzilaan 201
1083 HN Amsterdam
Telefoon: 020 760 48 10