Team LottoNL-Jumbo

Zonder exposure geen ploeg

Zoals een wielerwedstrijd een metafoor kan zijn van het echte leven, met zijn heldere rolverdeling, drama, geluk, intriges, winnaars en verliezers, zo is de communicatie van een wielerploeg wellicht ook een uitvergroting van de marketingcommunicatie zoals ieder bedrijf die zou moeten inzetten. Want, zonder exposure geen ploeg. Vanuit een passie voor de wielersport sloot Capital Advertising zich als partner aan bij Team LottoNL-Jumbo, opvolger van de Belkin wielerploeg.

Als partner van de Team LottoNL-Jumbo zijn we onderdeel van een uniek netwerk rond de wielerploeg. Zo krijgen we de kans om nauw betrokken te zijn bij evenementen. Op de achterbank van een ploegwagen leerden we niet alleen meer over de wielersport, maar vooral over de below the line communicatie van de ploeg. Ook zijn we betrokken bij materiaalsponsor Bianchi, die we begeleiden op het gebied van social media.

Na vijf jaar keert de Tour voor de zesde keer terug naar Nederland. Vanuit het bruisende centrum van Utrecht vindt in juli de Grand Départ plaats. Wij zijn er ongetwijfeld front row bij.

Banner-700x700-lotto