Capital Advertising verzorgt e-mailmarketing van adresverzameling tot uitvoering en rapportage. Met een aansprekend design, pakkende onderwerpregels en krachtige, compacte content worden de e-mails van uw organisatie niet langer gezien als spam, maar verstuurt u mails die geopend, gelezen en geclickt worden. En natuurlijk alles mobile friendly.
Soorten
Er is geen directere en persoonlijkere manier van online marketing dan e-mail. Een nieuwsbrief versturen naar uw eigen database is hier een standaard voorbeeld, maar geautomatiseerde e-mails kunnen ook niet meer ontbreken in uw online marketing strategie. Verstuur bijvoorbeeld geautomatiseerde welkomstmails naar nieuwe subscribers, herinner een webshopbezoeker aan zijn of haar verlaten winkelmandje of geef een persoonlijke kortingscode cadeau op iemands verjaardag.
We bezitten de kennis, vaardigheden en tools om marketing automation toe te passen voor diverse soorten klanten. Denk hierbij aan webshops, maar voor klanten met (complexe) B2B-producten. Daarmee kunt u gepersonaliseerd en geautomatiseerd uw doelgroep bereiken én raken op de juiste momenten.
Voordelen
Het verwerken van e-mail in uw online marketingstrategie brengt veel voordelen met zich mee. We leggen u enkele van de belangrijkste voordelen van e-mailmarketing uit.
- Lage kosten
Met name als u e-mail marketing vergelijkt met andere typen marketing, is het een goedkoop middel. Zo zijn er geen druk- of verzendkosten, geen doorlopende advertentiekosten of hoog oplopende kosten per klik. De meeste Email Service Providers vragen een relatief laag, vast bedrag per maand, dat u al snel terugverdient met een goede e-mailstrategie.
- Meetbaar
E-mails zijn erg goed meetbaar. Met concrete inzichten in het aantal opens, clicks, uitschrijvingen en conversies, kunt u gemakkelijk en snel onderbouwde conclusies trekken over de effectiviteit van uw campagne.
- Eigen database
U bouwt uw eigen database met klanten én prospects op, die u bovendien kan uitbreiden met gegevens en interesses van de doelgroep.
- Persoonlijk
E-mail geeft u de mogelijkheid om de boodschap in een persoonlijk jasje te steken. Denk hierbij aan iemand bij zijn of haar voornaam noemen, maar ook aan het vullen van de mailing met dynamische producten uit uw webshop, afgestemd op de persoonlijke voorkeur van de lezer. Op deze manier ontvangt de lezer alleen de content die voor deze persoon relevant is.
- A/B testen
E-mailmarketing maakt het bovendien mogelijk om te experimenteren én te optimaliseren. Zo kunt u goede en concrete A/B tests doen. Dit houdt in dat u dezelfde mailing in twee versies verstuurt naar twee groepen van gelijke grootte binnen uw database. U verwerkt één verschil tussen beide e-mails. Op deze manier ontdekt u gemakkelijk en snel wat het beste werkt voor uw doelgroep. Een kleine verandering kan namelijk al grote impact hebben op uw resultaat.
Ook benieuwd hoe u e-mailmarketing kan inzetten, of uw e-mailmarketing naar een hoger niveau kan tillen? Vraag ons naar de mogelijkheden.
Krachtig en efficiënt; ook uw doelgroep bereiken?
Capital Advertising bekijkt graag de mogelijkheden die e-mail met zich meebrengt specifiek gericht op uw website of webshop. Neem gerust contact met ons op. De koffie staat klaar.

‘s-Hertogenbosch
Het Zuiderkruis 23b
5215 MV ‘s-Hertogenbosch
073 613 30 30
info@capitaladvertising.nl

Amsterdam
Barbara Strozzilaan 201
1083 HN Amsterdam
020 760 48 10
info@capitaladvertising.nl