Campagne 'Dare to be great'

Opvallende
creaties met
AI-technologie

Cagemax uit Zaltbommel is een toonaangevende speler in de markt van dierlijke eiwitten en vetten. Met een wereldwijd bereik en een indrukwekkend netwerk van leveranciers en afnemers op vrijwel elk continent, schittert Cagemax op de internationale markt. Antarctica is de enige uitzondering op hun wereldwijde aanwezigheid. 

Cagemax campagne 2 Dear to be great poedel
Schildpad met raket op zijn rug op de atletiekbaan
Haan vliegt op vliegtuig hoogte

De producten die Cagemax levert, fungeren als essentiële grondstoffen in verschillende sectoren, waaronder mengvoeder, petfood, meststoffen en bio-energie. Ze spelen een cruciale rol bij de groei en ontwikkeling van dieren en planten, en ze vormen de ruggengraat van de industrieën die ze bedienen. Cagemax staat niet alleen voor kwaliteit en betrouwbaarheid, maar ook voor innovatie in een voortdurend evoluerende markt.

Dare to be great
Cagemax draagt bij aan de groei van dieren en planten, maar ook aan die van zijn klanten. Met de slogan 'Dare to be great' en daarbij passende opvallende en creatieve campagnebeelden zetten we niet alleen het merk Cagemax in de schijnwerpers, maar brengen we ook een inspirerende boodschap over. Denk groot en streef naar het hoogst haalbare. Zoals een schildpad die de snelste wil zijn op de atletiekbaan en een kip die naar de maan wil vliegen.

Naast creatieve campagnes bieden we Cagemax uitgebreide ondersteuning op gebied van online marketing en bij de voorbereiding op diverse grote beurzen over de hele wereld. De grote doelgroep in Afrika wijzen we de weg naar Cagemax via search advertenties in Google en websitebezoekers retargeten we met aansprekende display banners. Dit alles met als doel de merkbekendheid te vergroten en meer leads te genereren. Aan de hand van een gedegen social media strategie met boeiende content vergroten we de betrokkenheid van klanten en vertellen we het verhaal van Cagemax. Op grootse wijze.

Klaar voor grootse plannen?

Get your highscore

Ook in ons portfolio

Nog meer succesverhalen

Behind-the-scenes opnames Anycoin Direct bij PSV

Anycoin Direct

De interesse om in cryptovaluta te investeren is de afgelopen jaren enorm gegroeid. Maar hoe doe je dat als de enige crypto die jij kent, de cryptogram in de krant is? Op het platform van Anycoin Direct kun je handelen in crypto en vragen stellen aan experts.

Campagnebeeld TechnoMarine Ibiza zonnen op het dek van een jacht

TechnoMarine

In 2015 benaderde het prestigieuze Zwitserse horlogemerk TechnoMarine ons voor een grootschalige wereldwijde relaunch. De uitdaging was duidelijk: het merk had behoefte aan een nieuwe identiteit en een krachtige wereldwijde campagne.

Campagnebeeld APNT astronaut

APNT

Anny van Buul is een gevestigde naam in Den Bosch en omstreken. In 1975 opende Anny haar eigen juwelierszaak in het hart van de stad. Sindsdien heeft haar onderneming zich ontwikkeld tot juwelier met de grootste collectie sieraden en horloges in Zuid-Nederland.

Wielrenners Shimano

Shimano

Met volle snelheid zijn wij enkele jaren geleden aan de slag gegaan voor Shimano. Onze focus lag specifiek op Team Sunweb, het voormalige thuis van Giro-winnaar Tom Dumoulin en het team waarvan Shimano bijna 15 jaar lang een van de titelsponsoren was.