Aan de wieg van een nieuw merk

Een eigen identiteit voor de online beleggingscoach

Van Lanschot is de oudste onafhankelijke private bank van Nederland met een geschiedenis die teruggaat tot 1737. Een bank met een reputatie om in te lijsten, die zich een partner toont van veel ondernemende en vermogende particulieren. Maar het is ook een bank die begrijpt dat tijden veranderen. Zo werd Evi geboren: de beleggingscoach die de kennis van de private bank online bracht. Capital Advertising stond mede aan de wieg van de identiteit en huisstijl van Evi en mag haar nu helpen groeien.

Kinderen spelen buiten Evi4Kids
Evi brochures
Fiat 500 Evi bedrijfsauto

Doelgerichte communicatie
Wat Evi onderscheidt, is haar professionele, persoonlijke en ervaren aanpak. Ze combineert deskundigheid met op maat gemaakte beleggingsstrategieën, waarbij je financiële welzijn centraal staat. Met doelgerichte communicatie zorgen we ervoor dat Evi's visie op vermogensgroei bij een breder publiek bekend wordt. Bovendien dragen we bij aan het versterken van de band tussen Evi en haar cliënten.

In een wereld die voortdurend in beweging is, is vermogensgroei niet alleen een kwestie van financiën, maar ook van visie en vertrouwen. Daarom richten we samen met Evi onze blik op de toekomst.

Spreekt ons werk voor Van Lanschot je aan?

Neem contact op voor
een kennismaking

Ook in ons portfolio

Nog meer succesverhalen

Campagnebeeld APNT astronaut in supermarkt

APNT

Op meer plekken in de markt wordt groei inmiddels eerder bepaald door het succes in personeelswerving dan door het succes in klantenwerving. In de specifieke niche arbeidsmarkt waarin APNT opereert, geldt dit principe nog sterker. “Houston, we have a problem."

Wielerteam Plantur-Pura

Trespa International

De kernwoorden van Trespa, met name drive en passie, vonden we terug in de sponsoring van wielerteam Plantur-Pura. De associatie met dit team vergrootte direct de merkbekendheid. Maar Trespa International streefde naar meer. 

Campagnebeeld S. Coifman

S. Coifman

In 1906 perfectioneerde Simon Coifman zijn eerste horloge-uurwerk in Chiasso, Zwitserland. Een jaar later begon hij tijdinstrumenten te vervaardigen voor metaalbewerkers, steenhouwers, kopersmeden en andere lokale ambachtslieden.

Camagnebeeld Ideo

Ideo

Ideo is marktleider in het verbeteren van service- en onderhoudsprocessen in SAP. Het bedrijf kwam met iets nieuws, namelijk Intelligent Asset Management. Om deze SAP-suite succesvol op de markt te zetten, schakelde Ideo Capital Advertising in.