Multidisciplinaire marketingstrategie

E-commerce succes met opvallende campagnes

Vanaf de introductie in 2019 is Capital Advertising actief betrokken bij het kledingmerk MIKKY KI.. Samen met Mikky keken we naar de identiteit en positionering van het merk, om vervolgens via verschillende kanalen te laten zien waar MIKKY KI. voor staat. Al met al goed voor een webshop met veel traffic en meteen al een gezonde omzet vanuit een groeiende internationale klantenkring.

mikky-ki-548
MIKKY KI.
MIKKI KI.

Creatieve campagnes die opvallen
Ieder merk wil opvallen. Maar hoe zorg je ervoor dat je content niet verdwijnt tussen alle content op Facebook en Instagram? Voor MIKKY KI. ontwikkelden we een game tijdens Halloween, een periode waar veel bedrijven op anticiperen en dus veel content online aanwezig was. Door MIKKY KI. items te verwerken in een griezelig spel, motiveerden we op succesvolle wijze ruim 12.000 Instagramvolgers om mee te spelen en te interacteren met het merk en de producten.

Het Halloween-spel was niet alleen een kans om op te vallen, maar ook om een gemeenschap te bouwen. We zorgden ervoor dat volgers niet alleen consumenten waren, maar voelden dat ze deel uitmaakten van een groter verhaal. Ze kochten niet alleen kleding, maar werden deel van de MIKKY KI. community.

Dream with me
Bij MIKKY KI. gaat het niet altijd om actie en omzet. Het merk is ook oprecht begaan met mensen. Op 8 juli 2017 zakt voetballer Abdelhak Nouri in elkaar door een hartstilstand, waardoor zijn veelbelovende carrière een dramatische wending neemt. Zijn familie, geïnspireerd door zijn levensmotto "iedereen mag meedoen", richt op 8 juli 2022 de Abdelhak Nouri Foundation op. MIKKY KI. steunde deze missie direct. Als eerbetoon aan de voetballer en goede vriend lanceerde Mikky in 2020 de Dream With Me-collectie, die symbool staat voor zelfvertrouwen, kracht en doorzettingsvermogen.

Vanaf de lancering van de collectie heeft Mikky als doel om met de opbrengsten jongeren aan de zijlijn te ondersteunen. Bij de officiële oprichting van de Nouri Foundation draagt MIKKY KI. direct bij aan het installeren van 34 AED's in 34 Nederlandse steden, als eerbetoon aan Appie's rugnummer tijdens zijn Ajax-periode.

Spreekt ons werk voor MIKKY KI. je aan?

Neem contact op voor
een kennismaking

Ook in ons portfolio

Nog meer succesverhalen

Campagnebeeld TechnoMarine Ibiza zonnen op dek jacht

TechnoMarine

In 2015 benaderde het prestigieuze Zwitserse horlogemerk TechnoMarine ons voor een grootschalige wereldwijde relaunch. De uitdaging was duidelijk: het merk had behoefte aan een nieuwe identiteit en een krachtige wereldwijde campagne.

Medisch specialist Radboudumc

Radboudumc

Radboud Report Oncologie is een uitgave van het Radboudumc Centrum voor Oncologie, ontwikkeld in samenwerking met Capital Advertising. Het magazine belicht de meest recente ontwikkelingen in kankeronderzoek en behandelingen.

Campagnebeeld Invicta bergbeklimmer

Invicta

Wij zijn trots op onze langdurige en vruchtbare samenwerking met horlogemerk Invicta Watch Group. Wat begon als een spannende uitdaging om een corporate campagne te creëren, groeide uit tot tal van bijzondere projecten over de gehele wereld.

Wielrenners Team Jumbo-Visma

Jumbo-Visma

Bij Capital Sports delen we de passie voor twee van Nederlands geliefde sporten: wielrennen en schaatsen. Al meer dan tien jaar zijn we trots partner van Team Jumbo-Visma. Sinds 2021 zijn we zelfs in hetzelfde pand gevestigd als het wieler- en schaatsteam.