Van idee tot creatie

Inhaken op de actualiteit met social content

Pulskens Worstenbrood is pure passie. Als liefhebbers van de overheerlijke Brabantse traditie zijn we bij Capital Advertising best trots dat we deze producent mogen ondersteunen op het gebied van marketing en communicatie. Bij Capital Advertising zijn we niet alleen gek op goede campagnes. Ook een worstenbroodje slaan we nooit af. Daarom genieten wij er dubbel van om voor Pulskens Worstenbrood te werken.

De verkoop van worstenbroodjes vertoont jaarlijks twee pieken: de één ligt vlak voor Kerst, de ander enkele dagen voor Carnaval. Aan Capital Advertising de schone taak om met een goede communicatieve invulling de worstenbroodjes van Pulskens het gehele jaar onder de aandacht te brengen. Een campagne op Facebook en Instagram, die telkens wordt geladen door actuele berichten, bleek hierbij de sleutel tot succes.

Het worstenbroodje is een typisch broodje uit de provincie Noord-Brabant. Het is ongeveer vijftien centimeter lang en is gevuld met een worst van gehakt. In tegenstelling tot het saucijzenbroodje is het worstenbroodje niet van bladerdeeg, maar van zacht witbrooddeeg gemaakt. Het worstenbroodje is ontstaan als een manier om vlees langer houdbaar te maken door het in deeg te rollen en te bakken. Onder andere Omroep Brabant organiseert sinds 1997 jaarlijks een kampioenschap in het maken van het lekkerste Brabantse worstenbroodje. In maart 2016 werd het worstenbroodje door UNESCO opgenomen in de lijst van immaterieel erfgoed.

Bij Capital Advertising zijn we altijd op zoek naar leuke nieuwe projecten. En 'leuk' is bij ons geen synoniem voor groot budget. Het gaat om het plezier waarmee mensen werken. Om de passie die men heeft voor het vak. Die passie hebben wij namelijk ook. De wil om altijd te verbeteren en doelen te bereiken die haast onmogelijk lijken.

Pulskens social media Instagram mockup

Strategie bespreken?

Je bent welkom op Visma - Lease a Bike Service Course

Ook in ons portfolio

Nog meer succesverhalen

Opnames met spelers PSV voor Anycoin Direct

Anycoin Direct

De interesse om in cryptovaluta te investeren is de afgelopen jaren enorm gegroeid. Maar hoe doe je dat als de enige crypto die jij kent, de cryptogram in de krant is? Op het platform van Anycoin Direct kun je handelen in crypto en vragen stellen aan experts.

Fotoshoot met Kermit de Kikker voor Invicta

Invicta & Disney

Invicta heeft een samenwerking met Disney. Dit biedt onder andere de mogelijkheid om verschillende horlogelijnen met bekende Disney characters op de markt te brengen. Een van die lijnen is gebaseerd op The Muppets, met onder andere Miss Piggy.

Campagnebeeld Glycine piloot

Glycine

Capital Advertising heeft een reputatie opgebouwd in campagnes voor horlogemerken. Niet verwonderlijk dus dat begin 2017 ook het Zwitserse Glycine zich bij ons bureau meldde. Een fameus merk, dat absoluut wat nieuwe energie kon gebruiken.

Wielerteam Plantur-Pura

Trespa International

De kernwoorden van Trespa, met name drive en passie, vonden we terug in de sponsoring van wielerteam Plantur-Pura. De associatie met dit team vergrootte direct de merkbekendheid. Maar Trespa International streefde naar meer.