SEC Magazine

Invicta is één van de snelst groeiende horlogemerken ter wereld. Met honderden nieuwe releases en samenwerkingen per maand volgen de ontwikkelingen elkaar in rap tempo op. Er is content in overvloed. Vandaar dat één keer per jaar SEC Magazine wordt uitgebracht. Een lijvig boekwerk waarin de jaarlijkse hoogtepunten zijn gebundeld en creatief worden uitgelicht. Capital Advertising verzorgt voor het bedrijf uit Miami de complete productie, inclusief redactie, copy en vormgeving. In februari 2021 wordt alweer de derde editie gepresenteerd.

“Wat begon als een uit de hand gelopen magazine voor Invicta fans, is nu uitgegroeid tot een fundamenteel onderdeel van de merkidentiteit. SEC Magazine wordt alleen verspreid onder de voornaamste relaties en verzamelaars en mag met recht een collector’s item worden genoemd.”

SEC Magazine 2021

Deze editie stond in het thema van samenwerkingen. Invicta heeft in 2020 namelijk met tal van partners een thema-collectie ontwikkeld om haar merkbekendheid onder deze fanscharen te vergroten. Zo zijn er collecties ontworpen voor alle teams uit de NFL, U.S. Army, Disney en de superhelden van Marvel en DC Comics. Shaquille O’Neal werd het gezicht van het merk en ook samen met Shaq introduceerde Invicta een complete horlogelijn, die bijna even indrukwekkend is als de basketballegende zelf. Voor alle nieuwe collecties creëerde Capital Advertising een spraakmakende introductiecampagne. Dit maakt het magazine niet alleen gelijk een mooi portfolio van Invicta, maar ook van ons bureau.

Runs like clockwork

De kracht van SEC Magazine zit in de bladformule. De doelgroep en de boodschap van Invicta hebben we vertaald in een redactioneel stramien dat de basis vormt van alle nummers. Alle richtlijnen zorgen ervoor dat we snel kunnen schakelen en publiceren als de onderwerpen nog relevant zijn. Voorbeelden van deze vaste onderdelen zijn: een introductie van de CEO, uitlichting van wereldsteden met een flagship store, een top 3 van nieuwe collecties en de verslaglegging van het grootste event van het jaar, de Invicta Cruise. Aan beeldmateriaal geen gebrek, ook omdat ons contentteam tot de vaste crew behoort op deze jaarlijkse trip naar de Bahama’s. Daar zorgen we er via social media voor dat de fans thuis ook kunnen meegenieten van de tentoonstellingen, exclusieve aanbiedingen, opwindende lanceringen en interviews met beroemdheden op de Carnival Sunrise.

Blader hier door de derde editie van SEC Magazine van Invicta.

Magazine specialist

Capital Advertising is thuis in de ontwikkeling van diverse magazines. Zo zijn we bijvoorbeeld al 10 jaar vaste partner voor het Radboud Report, het magazine van het oncologische centrum van het Radboudumc in Nijmegen. We zijn betrokken vanaf de eerste redactievergadering tot aan de verspreiding van het magazine. We nemen interviews af met onderzoekers en artsen, verzorgen de fotografie, schrijven de teksten en zorgen voor de juiste look & feel van de pagina’s door het zorgvuldig vorm te geven.

Maar als bureau kunnen we zelf natuurlijk niet achterblijven. Daarom ontwikkelden we ons eigen Caps Magazine. Een dikke bundel van onze spraakmakende campagnes en het onderscheidende werk dat we door de jaren heen voor verschillende partners hebben gerealiseerd. Bent u benieuwd naar het resultaat of heeft u wellicht interesse in een 'eigen magazine'? Vraag dan Caps Magazine aan. We sturen het u graag toe.

Benieuwd naar onze aanpak?

Vraag gratis en vrijblijvend Caps Magazine aan om u te laten inspireren door de spraakmakende campagnes die wij door de jaren heen hebben gerealiseerd.


Den Bosch

‘s-Hertogenbosch
Het Zuiderkruis 23b
5215 MV ‘s-Hertogenbosch
073 613 30 30
info@capitaladvertising.nl

Amsterdam

Amsterdam
Barbara Strozzilaan 201
1083 HN Amsterdam
020 760 48 10
info@capitaladvertising.nl