Nieuw jasje voor Van Lanschot

Er waren diverse partijen betrokken bij de ontwikkeling en introductie van de nieuwe huisstijl van Van Lanschot. Collega bureau AKQA legde de basis. Vervolgens was het aan illustrator Remko Heemskerk om de gekozen richting verder vorm te geven. Daarna is er op alle fronten, zowel intern als extern, hard en intensief samengewerkt om deze nieuwe frisse look overal door te voeren.

Met de nieuwe huisstijl van Van Lanschot is gekozen voor uitgesproken en heldere kleuren. Dit is terug te zien in alle uitingen. Het door Capital Advertising gerestylede nieuwe logo van Van Lanschot sluit aan bij het Van Lanschot Kempen logo en onderstreept de groepsband. In het nieuwe logo wordt de herkomst nog steeds verbeeld door de boom uit het familiewapen. De nieuwe kleuren in combinatie met veel inspirerende illustraties zorgen ervoor dat Van Lanschot de komende jaren weer vooruit kan in een nieuw en fris jasje.

Capital Advertising was vanaf de briefing tot aan de lancering betrokken bij deze ingrijpende huisstijloperatie. De afgelopen maanden hebben we samen met Van Lanschot gezorgd dat alle communicatie uitingen weer helemaal up-to-date zijn.

Spreekt ons werk voor Van Lanschot u aan?

Bij Capital Advertising zijn we altijd op zoek naar leuke nieuwe klanten. Mensen die doelen willen halen en onze inbreng waarderen. Bent u zo'n klant en bent u op zoek naar een goed bureau? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.


Den Bosch

‘s-Hertogenbosch
Rijnstraat 495a
5215 EJ ‘s-Hertogenbosch
Telefoon: 073 613 30 30

Amsterdam

Amsterdam
Barbara Strozzilaan 201
1083 HN Amsterdam
Telefoon: 020 760 48 10