Blij verrast waren we op het kantoor in ‘s-Hertogenbosch toen medio 2015 het Zwitserse horlogemerk TechnoMarine ons benaderde voor een wereldwijde relaunch. Het merk was enkele maanden daarvoor overgenomen door Invicta Watch Group in Miami en had behoefte aan een nieuwe wereldwijde campagne.
TechnoMarine richt zich op mensen die zich een duurder horloge kunnen veroorloven, maar vaak een sportief horloge dragen met fitness, op het strand of een dagje varen met de boot. Niet vreemd dus dat we voor de fotoshoot kozen voor Ibiza. De campagne werd in maart 2016 geïntroduceerd op Baselworld, de grootste horloge- en sieradenbeurs ter wereld.
Bij Capital Advertising zijn we altijd op zoek naar leuke nieuwe klanten. Mensen die doelen willen halen en onze inbreng waarderen. Bent u zo'n klant en bent u op zoek naar een goed bureau? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.
‘s-Hertogenbosch
Het Zuiderkruis 23b
5215 MV ‘s-Hertogenbosch
073 613 30 30
info@capitaladvertising.nl
Amsterdam
Barbara Strozzilaan 201
1083 HN Amsterdam
020 760 48 10
info@capitaladvertising.nl